Jump to content
MalditoSM

Cheater macro rapid fire no recoil

Recommended Posts

player: choraa

2 shots and kill. Many times the same thing happens. The account is new .. noise of the fame changed .. rajada alterada .. is this type of player that ends up with the will to play of other players ...

1 hour ago, MalditoSM said:

player: choraa

2 shots and kill. Many times the same thing happens. The account is new .. noise of the fame changed .. rajada alterada .. is this type of player that ends up with the will to play of other players ...

If you are gonna report someone, you need real proof, not just write something and think they will believe you, and the no recoil, there is alot of people that know how to work with the recoil

system. And the rapid fire, dont think so, maybe he had famas or honeybadger, But again, you need proof

2 hours ago, Neykton said:

If you are gonna report someone, you need real proof, not just write something and think they will believe you, and the no recoil, there is alot of people that know how to work with the recoil

system. And the rapid fire, dont think so, maybe he had famas or honeybadger, But again, you need proof

Actually there is a macro of kindda no recoil for a type of gaming i dont remember, I think it was something of A4 idk

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

AI EU DEI RISADA

by> Th3us bixao memo

CHORA NAO CURSED CONE DO CARALHO

8 hours ago, theus said:

KKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKKK

AI EU DEI RISADA

Por Th3us bixao memo

CHORA NAO CUROU CONE DO CARALHO

tu sabe que tu usou macro seu otário tava matando com 2 tiros de scar red tu é um lixo um verme uma piada um bosta!

Just now, MalditoSM said:

Você sabe o que você está procurando? O seu blog é o seu melhor!

11 hours ago, Neykton said:

Se você vai denunciar alguém, você precisa de uma verdadeira prova, não apenas escrever algo e pensar que eles vão acreditar em você e, sem recuo, há muitas pessoas que sabem como trabalhar com o recuo.

sistema. E o fogo rápido, não pense assim, talvez ele tenha famas ou honeybadger, Mas, novamente, você precisa de provas

If the game is not able to detect these macro of shooting (rapidfire in recoil) and depends on video to prove and sad ...
I play a few years this and a few times I came in the forum to talk about it the question is that it's so in the face they are using shamelessly and quietly and it is not 1 or 2 times are several and varies and several ...
You do loot if you dedicate yourself to upa skill and stay full, to die with 2 shots for those junk from shooting macros. Playing all this time you are able to know the difference of players and macros easily .. and I say I am Brazilian and I recognize that Brazilians are the worst players 90% of them use macro full macros ... yesterday I of heavy armor, k .style full skill I died 5 times with 2 shots of red stalker how do you explain it? Kkkkkkkkkkkkkkkkkkk joke ne !!!!!!!!!!!

É puro choro do cidadao ai em cima, jogam em clan de 6 pessoas e toma pau pra eu e mais um amigo vulgo choraa, no caso em que o jovem cita ai em cima do "rapid fire, no recoil" o choraa estava jogando de famas, Nos jogamos ISS desdo V1 do infestation original, não acha que sabemos controlar um mero recoil? Tá de sacanagem ne Cursed...KKK 

E outra cursed, não usamos macro de tiro não bb

Se eu quiser faço macro igual do ibiza/dakotas, e outros "que jogam muito" rs

conhece o macro deles?  ou acha que era pura habilidade? rsrs

cara tu me mato com 2 tiros de red stalker explica isso ai pra mim mato de novo e mais 2 amigos com 2 tirinhos de red stalker todos aqui ful skill com heavy armor e k.style agora a red stalker tem 50 de dano? kkkkk fala serio ne tu acha que sou trouxa uma coisa e segurar o recuo morrer e perde loot to nem ai pra isso.. agora mata com 2 tiro de red stalker o cara full skill e full loot ta de brincadeira ne ai ja virou palhaçada...

nao foram 2 tiros cara, provavelmente vc tava com ping alto, nos servidores SA eu jogo com 8/13 de ping, é normal morrer assim cara, com rajada na cabeça

ontem matei um lek do teu clan ai do outro lado da rua, com uma rajada de honey na cabeça dele que ate eu desacreditei, e o amor in love falou "caralho que rajada foi essa"? n lembro o nick do lek q matei

Edited by theus

Attention macro code xbutton:
Players are configuring X-BUTTON like this:

Left button:

On simulate keys
the code:

{LMB} {LMB}

This takes the recoil of any weapon ..

print:

https://prnt.sc/g32203

Out inumeros other macros .. macro effects ..

Everything that is used that is not part of the game options to gain advantage over another player is cheater!

Another example and still messing up members:

Macro trash

1 minute ago, MalditoSM said:

Attention macro code xbutton:
Players are configuring X-BUTTON like this:

Left button:

On simulate keys
the code:

{LMB} {LMB}

This takes the recoil of any weapon ..

print:

https://prnt.sc/g32203

Out inumeros other macros .. macro effects ..

Everything that is used that is not part of the game options to gain advantage over another player is cheater!

Another example and still messing up members:

Macro trash

That's a cheat, not a macro...

Guest
This topic is now closed to further replies.

• Create New...