Jump to content

Kill0byte

Members
  • Content Count

    10
  • Joined

  • Last visited

Community Reputation

4 Neutral

About Kill0byte

  • Rank
    Deputy
  • Birthday April 12

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. * This game is crashing a lot now. ever since patch 4.0. Anyone else? + This game hasn't crashed since the 64bit was released. O_O - Now I've crashed 4 times and froze up 1 time. So the patch 4.0 messed something up. besides the high jump. ... and this pc plays gtaV very well. like it's fixing to do in a minute. lol!
  2. * Please put back the HIGH JUMP. / double jump. ON PVE. I only play Survival PVE. No high jump on PVE = That Ruined my game play indeed. wonderful. :( .. welp.. I'm off to play another game now. till this is back on pve.
  3. * I tried to Craft an item........... a K style nvg. And it says: Work Bench Needed. * So where do I get a Work Bench at? Hmmmm? I never heard of this work bench before. So what gives? Thanks for any help. Survival PVE. * EDIT: Never mind.. I found it. In the safe zone.
  4. Kill0byte

    HELP FREDAIKIS

    Verify Steam Files should probably fix it right on up for you. and I'm gonna help you out with that... cause I know how it feels. indeed. :1: Load up Steam: :2: Click on your Game Library. : 3: Right-Click on Infestation: The New Z. (at the left) and SELECT Propertise. AND Then Select the LOCAL FILES Tab. :4: Now Click: Verify Integrity of Game Files. and it shall re-download any corrupt files that you may have. :5: and when it is done. your game should be back playing again as normal. Now that's what I'm talking about! oh yeah! I help people when I can. indeed I do. Please reply back if that fixed your problem.
  5. I just wanted to add to this post in case anyone else was wandering too. I Figured it out now. :) * It's the: RIFLE LASER! nice! That's what goes there! and it goes well too... indeed.
  6. Yeah same problem I think. ERROR: No Free Servers are available in your area. (North America) UHHH.. Yes there are Free servers available! several. FIX IT please! No wander no one was playing on PVE. EDIT: No Private PVE servers will connect now. In Open World and Survival. * Your update killed the private servers from connecting. Please FIX IT! I had to play GTAV all night instead of my zombie game!!! ....and I had rather have been playing this! later.. I'm out now... till tomorrow night. Hope u fix it. Please! EDIT: Thanks! ALL FIXED now.
  7. * Nice work :) indeed! and fyi: They didn't just port over a 32bit game to 64bit over night. This took them a while to do that. Seems to be working fine too... excellent!
  8. * Nice work Fred! and I know that was not an overnight job for sure. For you just don't go from 32bit to 64bit programming in a day people. This took him some time I assure you that. * So far so good! I am still testing it still. Seems to be more stable now. indeed. nice!
  9. Hello.... I was wandering which gun attachment goes here? When u Press F6.. to bring up attachments. If the image doesn't load above... It's the gun attachment that looks like a door hinge. I could not find anything about that... Thanks for any info.. it's been bugging me of what goes there. haha.
  10. Ok then.. here's my suggestions. #1: A Player Auction: To auction off stuff that players don't need. House gets a %. ...and no I'm not talking about a trade server. An actual auction. bid or buy. *** Now for some fun stuff.. #2: A Boat: like the cars. only on Water. uses gas like the cars. repair and all that. #3: For the fun of it.. A helicopter or jet pack. uses gas. it runs out real quick tho. O_O Like the zombie repellent. but not as fast. #4: A rocket launcher or grenade launcher.. uses frag grenades. difficult to find the launcher tho. yeah. Ok. How does any of that sound to you.. eh? It's All good here though... keep on working on the game. nice!
×
×
  • Create New...