BESTSMOKE

YENİ GÜNCELLEME / ADMİN PAYLAŞIMLARI

2 posts in this topic

DEVBLOG - TREES REWORK

sltuua10.jpg

oyuncu,

 

Son geliştirici blog'umdan beri bir süre geçti ve gerçekten daha sık yapmayı düşünüyorum. Her şeyden önce, Cadılar Bayramı etkinlikleri devam ediyor ve çok fazla oyuncuyu sevdiğimi gördüm ve bu şekilde gerçekleştiğinden çok mutluyum. Devam etmeyi planladığımız budur, bu yüzden Noel'de ve ötesinde daha iyi ve daha büyük olayları bekliyoruz!

Şimdi, gerekli olandan daha uzun sürmesini istemiyorum, o yüzden şimdi şuraya atlayalım: ağaçları rötuşlamak.

 

NEDEN?

Çünkü bu andan itibaren oyunumuzun ağaçları tam bir çöp kutusuna benziyor, optimize edilmiyorlar, sorunlu ve Yeni Z'nin genel görünümünü geliştirmek istiyoruz.

 

HEDEF

  • Optimize edin / düzeltin. (Poli sayısını azaltın ve diğer bazı teknik sorunları çözün) - Böylece, artık potansiyel sorunlara neden olmazlar.
  • Doku kalitesini arttırın. Çözünürlük ne kadar yüksek olursa ağaç 10 kat daha iyi görünür. (Anlamıyla)
  • Modeli, artık "blok ağaçları" gibi görünmeyecek şekilde düzeltin.
  • Detay seviyelerini ayarlayın, detay seviyelerini geliştirin.
  • "Kekemelik problemini" düzeltir. (Ağaçlara baktığınızda ve geriye doğru yürüdüğünüzde) ağacın detay seviyesini değiştirdiğinde, doğal görünmeyen / görünmeyen bir "kekemeliği" vardır.

Ağaçlar sadece başlangıç. Yeni Z'yi bir sonraki seviyeye getirme hedefi ile kayalar, arazi dokuları, diğer doğa türleri, binalar ve daha fazlasını geliştirmeyi planlıyoruz  .Lütfen, bu değişikliklerin oyuncunun performansı üzerinde minimum etkisi olduğunu anlayın. Oyuncu performansını olumsuz yönde etkilediyse bunu yapmayacağız. Bu yüzden, tüm bunları yayınlamadan önce çok fazla test yapıyoruz.

Ayrıca ağacın tüm LOD'lerini düzeltmek ve optimize etmek. Birçoğu yanlış eksen noktaları olan LD ve LD'leri eksik. Sonuç olarak, ağaç (LOD) ağaç değiştirdiğinde (ağaçlara bakmak ve geriye doğru yürümek), doğal görünmeyen / görünmeyen bir "kekeliği" vardır.

Bu yüzden yeni ve gelişmiş detay seviyeleri yarattım:

nlbppp10.png

^ ANA MODEL - LOD1 - LOD2

 

SONUÇ

Bu düzenlemeden sonra ağaçlar BÜYÜK görünüyor, onarıldı, iyileştirildi ve optimize edildi, böylece kazan-kazan durumu sağlandı. Bu değişiklik, genel amacımıza katkıda bulunuyor: Yeni Z'ye, en yaygın / bariz ve dikkat çekici şeylerle başladığı, gerçekten yeni bir "Yeni Z" görünümü vermek, bu durumda ağaçlar.

113.jpg

213.jpg

313.jpg

412.jpg

Bu sadece mevcut çam ağacı modelleri içindir. Oyunda aynı iyileştirmelerin yapılması gereken 4-5 ağaç türü daha var. Pinleri örnek olarak kullandım çünkü tüm haritalarımızda en yaygın olanları.

Düşüncelerinizde ne düşündüğünüzü bana bildirin!

Saygılarımızla,

-70X1CFPS

Fredaikis AB

 

  • Thanks 1

Share this post


Link to post
Share on other sites

Create an account or sign in to comment

You need to be a member in order to leave a comment

Create an account

Sign up for a new account in our community. It's easy!

Register a new account

Sign in

Already have an account? Sign in here.

Sign In Now