Sign in to follow this  
MalditoSM

server anti macro

3 posts in this topic

servidor anti-macro!
Isso seria possível?
tem alguns servidores caliwood e pvp rock ford onde a macro não pôde logar?
sem macro dx sem macro motim. o jogador que é denunciado com vídeo e uso comprovado de macros seria banido apenas desse servidor e nunca mais poderia reproduzi-lo.
Eu jogo muito tempo newz, muitos dos velhos amigos pararam usando macros. Esta é uma das principais razões para conversar em discussões de chat. insultos eu vou terminar de me chamar!
Olhe de perto:
eu estou com a arma principal, para usar o tumulto são 3 cliques + 1 clique para voltar para a arma primária, então há 4 cliques.
para mim usar DX são 2 cliques + 1 clique para arma primária = 3 cliques

macros = 1 clique
muitos jogadores não querem usar macro e muitos outros não possuem mouse ou teclado para isso.
na maioria das vezes, quando ele encontra um jogador, ele nem vem com um motim na mão. Apenas brotar um motim do nada sem tirar uma arma da mão.
isso dá uma enorme vantagem para aqueles que o usam e nem todo mundo pode ter um mouse ou teclado para ele e outros não querem usar macro.
Antigamente o jogo era divertido. Eu tive a emoção de mudar com alguém. Hoje, geralmente é estressante, brigas.
no final você ganha muito tempo no pc, fazendo saque, adicionando dinheiro, habilidade total, leva muito tempo, mas tudo vai para o pvp, e não é bom morrer por macros, então depois de um cansativo dia de trabalho , casa para jogar se você entretém divertido, e o resultado é bem diferente acaba sendo apenas estresse.
esta não é apenas a minha opinião sobre os anos em que os amigos do newz pararam de jogar agora,
seria bom ter um servidor separado, pelo menos, um caliwood e um pvp rock ford eu não sei se é possível.

A ideia do post não é discutir, só para saber se seria possível

9 hours ago, MalditoSM said:

anti-macro server!
Would it be possible?
has some caliwood servers and pvp rock ford where the macro could not log in?
without macro dx without riot macro. the player who is reported with video and proven use of macros would be banned from that server only and would never be able to play it again.
I play a lot of newz time, many of the old friends stopped using macros. This is one of the main reasons to chat in chat discussions. insults I'll finish calling me!
Look closely:
I'm with the main gun, to use the riot are 3 clicks + 1 click to go back to the primary weapon, so there are 4 clicks.
for me to use DX are 2 clicks + 1 click for primary weapon = 3 clicks

macros = 1 click
many players do not want to use macro and many others do not have mouse or keyboard for this.
most of the time, when he meets a player, he does not even come with a riot in his hand. Just sprout a riot out of nowhere without taking a gun out of hand.
this gives a huge advantage to those who use it and not everyone can have a mouse or keyboard for it and others do not want to use macro.
In the past the game was fun. I had the thrill of moving with someone. Today, it's usually stressful, fights.
in the end you gain a lot of time on the pc, making withdrawals, adding money, total ability, it takes a lot of time, but everything goes to pvp, and it is not good to die for macros, so after a tiring day at work, you entertain fun, and the result is quite different ends up being just stress.
this is not just my opinion on the years when friends of newz stopped playing now, it
would be nice to have a separate server at least a caliwood and a pvp rock ford I do not know if it is possible.

The idea of the post is not to argue, just to know if it would be possible

Been saying the same for a long time,  it is just so bad it cannot even be policed.