Charles Queiroz

Suggestion on the first ELO WOOD

3 posts in this topic

Olá, jogo o game a um tempo e como agora estou focado no pvp sinto falta de uma barra pra conquistar seu primeiro Elo no jogo, madeira. porque vocês não implementa uma barra de headShot nescessários para a conquista do primeiro Elo ? ou coloca um KDA minimo para para conquistar, isso ajudaria muito os iniciantes no pvp.

Hello, I play the game at a time and since now I'm focused on pvp I miss a bar to win your first game in the game, wood. why do not you implement a necessary headShot bar to win the first Elo? or put a minimum KDA to conquer, this would greatly help the beginners in pvp.

My KDA = 0.41 ~ 0.12  ~ 2%

Rank is based on MANY statistics. PvP servers do not count for your rank currently. There needs to be a certain time/shot/kill/death ratio in order for you to be placed on a minimum rank. 

• Thinking 1

On 9/1/2018 at 12:27 AM, ElChupacabra said:

time/shot/kill/death ratio

exatamente, como tem muita variação para conseguir uma colocação, fica difícil de saber se estou perto ou não da primeira colocação. estou sugerindo que procuremos uma maneira mais simples para saber o progresso. Como no modo BR por exemplo que de uma colocação pra outra tem uma barra com pontos. como sou unranked e não existe nenhuma maneira de saber meu progresso estou completamente perdido se falta muito ou não.

exactly, as there is a lot of variation to get a placement, it is difficult to know if I am close to the first placement or not. I am suggesting that we look for a simpler way to know progress. As in BR mode for example that from one placement to another has a bar with points. as I am unranked and there is no way to know my progress I am completely lost if I miss too much or not.